Bagaimana dan bila pakaian di Pos?

Assalamualaikom wbt & Selamat Sejahtera.Bagaimana berurusan Secara Online?
********************************************************************************
1-Semua pembayaran/tranfer melalui Maybank sahaja.Lain-lain bank akan di beritahu(jika andan menghadapi masalah pembayaran)

2 -Setelah pembayaran selesai dan kami menerimanya.Maka secara automatiknya urusan pembungkusan dan pengePOSan di jalankan.Apabila pakaian ada sudah di poskan.Kami dengan segera memberi traking nombor sampul(pos ekspress) dan bungkusan(pos laju)..Maka masa itulah barang anda sudah ada di pos office.

3 -Harga pos:-a)pos ekspress Rm4.50 /pos laju Rm5.70.Sabah & Sarawak kos pos laju Rm7.70.

4 -Time bankin/transfer.Kepada yg baru nak mencuba seeloknya bankin siang.Masa 9pagi-2ptg.Kerana barang anda akan di poskan hari itu juga.

5 -Urusan pengePosan berakhir pada jam 3.30ptg(cawangan)untuk brg yg akan di poskan hari itu.Time ini mengikut pungutan oleh pihak Pos Malaysia..

6 -Selepas time 3.30ptg.Barangan anda akan di pungut keesokannya.Contohnya:Mungkin anda akan dapat barangan itu lewat sehari.(Di jamin smpai 3 hari pos malaysia).Bagi untuk mengelakkan kebimbangan anda di galakkan Membankin bayaran sebelum masa yg di terangkan tadi.

Pihak kami berharap anda memahami apa yg di terangkan.Kami akan mencuba yg terbaik untuk anda..Tbb used clothes K.Lumpur.